ja dat lees je inderdaad goed, er komen er nog maar drie nieuwe aflevering van Glee aan. En dan is het echt afgelopen met Glee. Maar er is nog een leuk nieuwtje. Want voor de Darren Criss fans komt er in de laatste aflevering nog een nummer die hij heeft geschrijven.
Verschijnlijk gezongen...
Darren Criss gaat de rol van Hedwig spelen op Broadway, in de musical Hedwig and the angry inch.
hij staat in hety theater van 29 April t/m 19 july.
Dus ga je naar New York en ben je in de buurt, ga dan even kijken.